thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Babbel! :)

Publicerad 2011-03-30 16:11:15 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Att komma ihåg att skriva här minst en gång om dagen är ibland svårt att komma ihåg.
Men är man trött och glömsk så är man!

Jag kom nyss hem från jobbet och ska äta lite.
Vid fem kommer mamma och hämtar mig så ska vi till stallet och rida lite.
Det är ju sånt härligt väder så det kommer bli toppen.

Ikväll ska jag lägga mig så fort jag kan.
Jag ska nämnligen öppna på förskolan imorgon så jag börjar halv sju, med andra ord måste jag kliva upp fem!
Det är inte det stora problemet.
Jag har en fullpackad dag imorgon och måste därför vara utvilad om jag ska orka haha.
Vi får se hur det går med det.

Jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela