thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Lite babbel.

Publicerad 2011-06-01 18:48:54 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Det här med att hinna med att uppdatera är inte alltid det lättaste när det känns som om man har tusen saker att göra varje dag plus att man jobbar.
Därför blir det som det blir just nu.
Men jag försöker i alla fall och det är ju bra det i alla fall, tycker jag.

Igår och idag har jag varit och shoppat.
Har behövt fixat lite till i helgen för vet ni vad det är då?
Något jag (och tusen andra Japan-nördar) sett fram emot i flera månader.
Nu är äntligen första helgen i Juni här och tidigt på fredag morgon sätter jag mig på tåget mot Uppsala och UPPCON:11!!!
Jag har längtat sen en tok sen jag köpte biljetten i december, haha.
Det kommer bli så roligt.

Självklart är det en del att fixa tills dess.
Bl.a. ska jag hinna med att göra lösnaglar, färga håret och lite annat smått och gott.
Sånt som tar lite tid att göra.
Men det kommer bli bra när det är klart och det kommer absolut vara värt besväret.

Nä, dags att ta tag i listan som är skriven så att jag kan bocka av något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela