thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Fun BIGBANG!

Publicerad 2011-06-21 14:38:19 i Koreansk musik.,

Konnichiwa! :)

Det är lite skrivartorka hos mig just nu.
Dels för att jag helt har snöat in mig på koreanska pojkband, dels för att det verkligen inte händer något i mitt liv just nu haha.
Jag jobbar och sen hamnar jag framför datorn och youtube.
Vet inte hur många videos jag har sett dom senaste dagarna.
 
I vilket fall som helst tänker jag bjuda på två videos som verkligen gjorde min dag igår.
Man bör vara lite insatt i koreansk musik och speciellt bandet BigBang om man ska se det roliga.
Men jag måste bara få dela med mig.
Det finns totalt 6 delar men det är dom två första som är allra roligast.
Jag rekommenderar att ni kollar in några av Bigbang's låtar på youtube så ni fattar vilken skillnad det är på dom i dom här videorna.

Part 1/6.


Part 2/6.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela