thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Ett nytt golv.

Publicerad 2011-06-11 09:13:06 i Allmänt.,

Ohayou gozaimasu! :)

Jag har visserligen haft tid till att uppdatera lite här men jag har inte haft någon aning om vad jag skulle skriva om i så fall.
Sitter i alla fall helt nyvaken och funderar på om vad jag ska hitta på den här lördagen.
Någon som har något förslag?
En promenad på nån timme ska väl hinnas med, sen vet jag inte mer.
Plugga lite körkortsteori och lite japanska ska jag nog göra också.
Fast jag har egentligen ingen lust till det idag, vill bara sova som det känns nu.

I alla fall så har dom äntligen bytt mitt golv i lägenheten.
Det blev så grymt bra!
Bort med det fula orange till ett snyggt mörkgrått golv.
Det blev ett sånt lyft.
Nu skulle jag bara vilja byta tapeterna men det kommer nog inte hända.

Blev supersnyggt till min gröna matta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela