thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Fem snyggaste killarna!

Publicerad 2011-02-19 19:51:03 i Manga/Anime.,

Konnichiwa! :)

Idag har jag haft en disskusion med en kompis om vilken som är den snyggaste killen inom manga/anime som vi sett. Här är dom fem som jag tycker är snyggast.

#5 Kaname - Vampire Knights

Jag är ju så förtjust i vampyrer, jag rent av älskar dom. Så självklart måste det vara en vampyr med på listan.

#4 Dark - DNAngel

Skurkar är en till sak jag är förtjust i, åtminstonde om dom är lika snygga och elaka som Dark. Jag kan inte annat än att gilla honom.

#3 Zero - Vampire Knights

En grubblande och sårad snygging, vem gillar inte det?

#2 InuYasha - InuYasha

InuYasha, han är med jämt men det är för att jag älskar honom.

#1 Hatsuharu - Fruits Basket

Sen jag läste Fruits Basket har jag alltid sagt att Hatsuharu är den snyggaste killen, och att han förvandlas till en ko när han blir kramad av en tjej gör honom ju ännu charmigare.

Vem tycker du mest om av dessa fem? :)

Kommentarer

Postat av: Gabriella

Publicerad 2011-05-05 23:23:27

Jag diggar Inu Yasha för han är har så sköna komentarer och jag bara älskar hans öron ;-)

Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela