thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Rockin' the world!

Publicerad 2011-12-22 20:08:11 i Allmänt.,

Konbanwa! :)

Har haft lite saker för mig både idag och igår, därav den lite låga uppdateringen plus att jag inte varit så pigg. Dessutom kan jag väl varna redan nu att de närmsta två veckorna kommer det nog bli lite sisådär med uppdatering. Jag kommer nog ha rätt fullt upp de här sista dagarna innan jag åker och det är ju en stor omställning till ett helt nytt land och ett helt nytt språk så därför kommer jag nog vara så slut när jag väl är hemma där jag bor att jag knappast kommer orka sätta mig och skriva något här. Men vi får väl se, kanske är jag inte så slut om dagarna och åtminstonde skriver och berättar att jag lever.

De flesta saker börjar bli färdigt nu, har köpt bl.a. kamera och en mp3 idag. Imorgon ska jag fixa adapter så jag kan använda diverse elsaker, japanerna ska ju inte vara så enkla att dom har samma uttag som vi har. Haha. Sen ska jag ta mig en promenad till ÖB och köpa lite annat nödvändigt som jag gärna ha med mig så jag klarar mig nån månad innan jag hinner hitta allt jag vill ha i Japan.

Hur spenderar ni dagarna såhär innan julafton? :)

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-12-23 09:42:43

Jobber te 17 ungefär sen ska jag iväg o handla julklappar ^^ Önskar dig en GOD JUL! <3

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-12-23 18:21:48

Asså fy vad kul att du ska till Japan, det skulle jag också vilja :) Det skulle vara jättesnällt om du frågade något på min frågestund :)



http://jeanettefredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela