thewindblows

Med en kärlek för Asien!

To be free.

Publicerad 2011-12-05 16:26:03 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Det blir lite si och så med uppdateringen här. Jag har rätt mycket för mig och är rätt trött när jag väl får chansen att sätta mig ner en stund framför dator och då orkar jag för det mesta inte skriva alls. Men så får det väl vara ibland?

Igår sysselsatte jag mig med att göra julskinka och baka lussekatter. Aldrig gjort något förr och tro det eller ej så klarade jag det superbra! Blev hur gott som helst.


Idag har jag jobbat, 6:30-14:00. Tidig start, tidigt slut. Skönt! Har även varit ner på banken med pappa och sen fixat lite mer. Det är ju en del som måste hinnas med dom här veckorna innan jul. Jag vill försöka ha så mycket som möjligt klart innan jul så behöver jag inte fundera så mycket på det sen.

Nu ska jag fixa lite mat och vila en stund och lite senare har jag tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela