thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Pirr i magen!

Publicerad 2011-12-14 18:39:13 i Allmänt.,

Konbanwa! :)

Kan ni förstå att om två veckor sitter jag på ett plan på väg mot Fukuoka, Japan? Jag kan inte förstå det än och jag kan verkligen inte förstå att jag ska vara borta så länge. Men trots min oförmåga att förstå det pirrar det riktigt mycket i magen varje gång jag tänker på att jag ska åka iväg och göra något som inte allt för många gör. Jag längtar så mycket att jag knappt står ut. Det är då tur att jag har tusen saker att fixa med och som måste göras. Tiden går framåt och jag har inte allt för mycket tid över för att tänka så mycket. Men förstår ni, två veckor är ingen tid alls. Snart är det dags!

Som vanligt har jag slutat tidigt idag, det är ju onsdag. Så då åkte jag ner på stan och klippte mig (kan lova att de behövdes efter 1 år, haha!), sen har jag köpt lite nödvändigt och även fixat färdigt mina julklappar. Jag har även varit ut till Valbo en sväng med pappa och hjälpt honom med en sak.

Nu ska jag diska lite och sen ska jag ta en dusch innan jag kryper ner i soffan och kollar lite japanska draman.

Nyklippt, ingen stor skillnad förutom på längden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela