thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Fullt upp!

Publicerad 2011-12-20 08:32:43 i Allmänt.,

Ohayou! :)

Det har hänt massor de senaste dagarna vilket är anledningen till att jag faktiskt inte har haft tid till att skriva någonting alls här.

I fredags kom Katarina till mig så fort jag slutade jobbet, vilket för övrigt var min sista jobbdag. Vi hade lite tjejkväll men både var supertrötta så när klockan var halv elva ungefär så somna vi.

På lördagen var det dags för avskeds-/utflyttningsfest hemma hos mig. Det kom massor av trevligt folk och det var absolut en lyckad kväll. Trots det jobbiga att säga hej då till alla som jag inte kommer träffa på minst 15 månader.

När det blev söndag var jag förvånandsvärt pigg och började nästan på en gång att plocka ner saker ur skåp och övriga utrymmen. Det var ju flytt på gång! Runt femtiden kom mamma och hjälpte mig lite och ännu senare kom pappa också så vi fick en hel del gjort då.

På måndagen fortsatte det med flytt, så nu är hela lägenheten tom och städad. Återstår bara att lämna nycklarna nu. Så nu bor jag hos mamma och pappa fram till den 28 december då det bär av mot Arlanda och sedan vidare mot mina drömmars land, Japan. Nu är det verkligen inte långt kvar!!

Kommentarer

Postat av: Arga Klara

Publicerad 2011-12-20 17:15:45

Oj, vilken spännande resa du har framför dig! Kan tänka mig att dagarna innan kommer att kännas långa, tur att det är jul i alla fall. Hoppas att resan går bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela