thewindblows

Med en kärlek för Asien!

メリークリスマス

Publicerad 2011-12-24 10:38:50 i Allmänt.,

Ohayou! :)

Julaftonsmorgon, men vart är snön och julkänslan?
I år har det varken kommit tillräckligt med snö och den som kom har smält bort igen, och julkänslan är som bortblåst. Det skulle kunna vara som vilken dag som helst för mig idag, det känns inte som julafton.  Det känns faktiskt tråkigt då jag vill ha en riktig jul i år eftersom jag är i Japan nästa jul och inte kommer få uppleva en riktig svensk jul då. Men nu ska jag inte vara negativ, det blir säkert bra ändå.

Nu vill jag bara önska alla en riktigt god jul och ta det lugnt med julmaten så ni inte föräter er, det är alltför lätt att göra det.

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela