thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Dreams come true.

Publicerad 2011-12-20 19:13:44 i Allmänt.,

Konbanwa! :)

Dagens måsten börjar bli färdiga, jag måste bara ha en liten paus. Har ju en sån dum förkylning som gör att jag har ont i hela kroppen så därför orkar jag inte hålla på så långa stunder utan en paus.

Har iaf sorterat det lilla sista som var kvar sen flytten så nu går det att bo i lillebrors rum, det var lite svårt att ta sig in där tidigare när alla mina saker bara stod i en röra. Sen har jag lämnat ifrån mig nycklarna till min gamla lägenhet, tråkigt men så är det. Jag har trivts bra där så hoppas hon som flyttar in nu trivs lika bra som mig. Snart ska jag ta mig en sväng till förrådet och soprummet, sen har jag nog inget mer som jag måste göra idag så då ska jag slappa i soffan resten av kvällen.

Söta pojkar i HEY!SAY!JUMP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela