thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Believe.

Publicerad 2011-12-25 22:20:36 i Allmänt.,

Konbanwa! :)

Idag har jag faktiskt inte gjort ett dugg alls, så skönt! Efter flera veckor med massor av saker att göra behövde jag bara vara en dag och göra ingenting. Visst har jag varit på besök hos syster och Johan en stund men det var inte särskilt ansträngande, satt mest i soffan medan pappa hjälpte dom koppla in diskmaskinen. De två kommande dagarna kommer jag ha fullt upp igen, lite som ska fixas och folk ska hinnas träffas. Det ska tvättas och packas om och jag ska hinna med att bli ännu mer nervös än vad jag redan är.

Fast jag är så nervös har jag nog inte riktigt fattat att jag bara ha två nätter kvar i Sverige, att jag ska lämna allt jag vet och alla jag känner. Men jag vet att det kommer gå bra, dom flesta kan man nå med ett ynka telefonsamtal, en skypekonversation eller lite snack på facebook. Det här kommer gå bra, kanske låter det som om jag försöker intala mig själv det men jag tror på det här. Vi får vänta och se hur det blir, och självklart kommer ni bli uppdaterade om hur det går för mig.

Nu ska jag koppla av lite med ett avsnitt av Gokusen 3, kanske till och med två om jag orkar. Jag vill ju så gärna ha sett färdigt den innan jag åker. Skulle vara rätt skönt faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela