thewindblows

Med en kärlek för Asien!

And the sun is shining once again.

Publicerad 2011-12-31 02:09:05 i Allmänt.,

Ohayou! :)

Dags att säga God Morgon från ett soligt Japan, idag igen. Hur underbart är det inte att vakna till sol varje morgon? Det kan jag absolut stå ut med i 15 månader. Hur härligt som helst ju!



Vad jag ska ta och hitta på nu vet jag inte riktigt. Hade nog tänkt tagit mig en promenad i området runt boendet, men jag orkar inte än. Dessutom är det nyårsafton idag, så jag ska försöka få tag i min granne (en tjej från Norge) som bjöd med mig på något ikväll, haha. Vi pratade bara lite kort i torsdags när jag kom hit och frågade om jag vill hänga med när jag sa att jag inte kände någon alla här. Så vi får väl se hur det blir. Hoppas på något roligt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela