thewindblows

Med en kärlek för Asien!

3:e advent!

Publicerad 2011-12-11 10:43:39 i Allmänt.,

Ohayou! :)

Promenaden på över en timme är redan avklarad, hur skönt är inte det? Strax blir den en dusch och lite fix innan syster kommer och hämtar mig och vi far en sväng till Valbo. Lite julklappshandling står på schemat idag. Hoppas jag blir klar idag, har inte nån större lust att skjuta på det mer.

När jag kommer hem därifrån väntar städning av en skitig lägenhet och sen ska jag måla mina naglar. Dom ser ut som skit! Har inte gjort något åt dom på säkert en månad nu, det ger mig faktiskt lite ångest, haha. Hur spenderar ni 3:e advent? :)

Jag igår.


Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-12-11 16:29:34

Sv; självklart ;) Jag bakar lussebullar, ska jag skicka en sån också? ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela