thewindblows

Med en kärlek för Asien!

What is right, what is wrong?

Publicerad 2011-08-20 13:54:03 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Igår var det väldigt tyst här men jag var inte helt pigg faktiskt.
Jag var och lämnade blod på förmiddagen och efter det fick jag huvudvärk och var allmänt slö.
När jag började piggna framåt sex halv sju kom Lollo och Tobias hit och vi lagade tacos och prata en massa.

Idag är jag betydligt piggare men det tråkiga vädret är verkligen tråkigt.
Det regnar hur mycket som helst och ska fortsätta resten av dagen.
Därför blir det en stanna inne dag idag och bara ta det lugnt.
Tur jag har en hel lista med dramas jag vill se så brist på sådant är det ju verkligen inte.
Så hoppas vi vädret blir bättre imorgon så man åtminstonde kan ta sig ut på en promenad, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela