thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Someday!

Publicerad 2011-08-10 09:06:32 i Allmänt.,

Ohayou gozaimasu! :)

Allt bra med er?
Själv har jag sovit som en stock inatt och höll knappt på att vakna när klockan ringde, haha.
Så det tog mig en stund innan jag ens orkade kliva upp ur sängen men nu är jag rätt så vaken i alla fall.

Idag jobbar jag kväll, 15:00-21:30.
Rätt okej, men jag gillar verkligen inte att jobba kväll.
Dagen blir liksom förstörd för jag kommer mig aldrig för att göra något innan jag börjar jobba utan för det mesta blir det en promenad och sen ligger jag i soffan resten av tiden innan det är dags för jobbet.
Det är så drygt.
Men jag har i alla fall bara den här veckan kvar på mitt sommarschema sen kommer jag bli inringd när det behövs.
Det är rätt så jobbigt faktiskt.
Som vikarie är det ju lyx att ha ett schema och kunna planera lite, annars kan du behöva ändra dina planer en dag för att du får jobba.
Men jag ska bara stå ut tills i december nu, FÖR DÅ ÅKER JAG TILL JAPAN! :)

Det känns som om jag babblar på en massa.
Det brukar bli så på morgonen, haha.

Ni får i alla fall ha det så bra idag!

Bjuder på en bild tagen för nån månad sen.


Kommentarer

Postat av: papis

Publicerad 2011-08-10 09:39:39

söt bild

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-11 12:50:01

Kan du inte berätta vad du ska göra i japan? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela