thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Nytt!

Publicerad 2011-08-22 14:02:54 i Allmänt.,

Konnichiwa! :)

Jag har äntligen tagit mig tid till att fixa till designen här på bloggen så det ser bra ut.
Har inte haft ork tidigare.
Men eftersom jag börjar tröttna på att ligga i soffan och glo på dramas så bestämde jag mig för att äntligen ta tag i det.
Och faktiskt så blev jag riktigt nöjd.
Men vi får väl se hur länge det varar, haha.

Nu tror jag att jag ska ta mig ut på en promenad om vädret tillåter det.
Finns risk att det inte gör det faktiskt.

Och fortfarande har jag inte nå jobb alls inbokat.
Jag vill jobba och ha saker att göra om dagarna, haha.
Jag är faktiskt smått avundsjuk på alla som har/ska börja skolan nu.
Dom har saker att göra och får träffa kompisarna varje dag.
Sånt saknar jag verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela