thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Gymkort!

Publicerad 2011-08-23 08:32:58 i Allmänt.,

Ohayou! :)

Inget jobb idag heller så nu har jag besämt mig.
När jag vaknat lite mer ska jag cykla ner på stan och så ska jag köpa mig ett gymkort.
Har inte haft gymkort sen i maj och jag saknar det.
Och ska jag jobba så här lite den närmaste månaden kan jag lika gärna gymma lite.
Det är ju väldigt lite folk på gymmet på dagarna för alla andra jobbar ju.
Hur många är det som gymmar av er?

Vad som händer resten av dagen vet jag inte.
Förmodligen städning av lägenheten.
Den ser hemsk ut!
Förstår inte hur jag lyckas med det på bara några dagar, haha.

Nä, nu ska jag äta lite frukost så jag vaknar.

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-08-23 12:46:48

Jag ska börja gymma och börja på gymmix så fort jag flyttat ^^ Hur mår du?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela