thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Your my favorite song.

Publicerad 2010-10-19 18:46:11 i Allmänt.,

Hej!

Ska jag göra ett nytt försök?
Men självklart tänker jag det.
Dessutom har jag en bra anledning till att jag uppdaterat så himla dålig de senaste dagarna.
Jag har ju varit helt utslagen av en förkylning, IGEN.
Det är f*n inte roligt.
Var ju sjuk i tre veckor, varit frisk i två, nu har jag varit sjuk i över en vecka.
Det är i alla fall tur att det bara brukar bli några dagar man inte orkar göra något.
Nu börjar jag bli bättre igen, hoppas jag, men det känns i alla fall som det.
Så nu ska jag sätta igång att uppdatera mycket bättre.

Lite senare kommer det outfits från igår och idag.
Sen får vi se vad jag hitta på för roligt att skriva om.
Vad vill ni läsa om? Lite tips är alltid roligt.

Glöm inte bort Veckans Blogg-tävlingen.
Bara att säga till om man vill vara med!


Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-10-19 22:36:27

Hej där! Stackars dig o vara förkyld igen! :( Tänkte nästa vecka, om du har tid då kanske jag får komma o hälsa på dig? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela