thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Where is my head?

Publicerad 2010-10-09 10:03:00 i Allmänt.,

Godmorgon!

Uppdateringen igår var ju inget att hurra för, haha.
Men jag blev så trött när jag låg och kollade på Nikita och åt godis så jag somnade i soffan redan halv tio ungefär. Så jag bytte bara plats till sängen och fortsatte sova.
Det var otroligt skönt att sova hur länge jag ville.
Trots det så vaknade jag tjugo över nio, haha.

Vad som händer idag vet jag inte riktigt.
Jag vet inte om jag orkar gå och träna ett pass på gymmet eller om jag ska hoppa över det.
Ska även ringa Saga, hon var tvungen att plugga igår.
Men kan inte ringa henne fören framåt tolv, hon kan sova så länge, haha.
Vad ska ni göra idag?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela