thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Run, don't walk.

Publicerad 2010-10-05 17:25:20 i Allmänt.,

Hallå!

Jaa, jag lever men har varit helt slut både söndag och måndag.
Men nu är jag på G igen och det kommer nog bli som vanligt här i bloggen.
Vi kan ju hoppas på det!
Jag ska försöka lägga in outfits varje dag i alla fall och skriva lite skit bara, haha.

Jag har i alla fall varit på dagiset idag.
Det är lika roligt som vanligt. :)
Strax är det mat och sen ska jag ta tag i mitt otroligt stökiga rum.
Har tänkt gjort det i flera dagar nu men jag har inte orkat, men idag ska det göras.

Förresten, jag har lämnat in min NYA telefon.
Förstår ni hur surt det är?
Den är en och en halv vecka gammal.
Förhoppningsvis var det bara något enkelt som skulle göras så det skulle förmodligen inte ta alltför lång tid. Det står jag nog inte ut med, haha.



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela