thewindblows

Med en kärlek för Asien!

It's so obvious.

Publicerad 2010-10-01 16:35:53 i Allmänt.,

Hej!

Härligt med fredag, eller vad säger ni?
Jag fick sluta tidigare också.
Redan kvart över tre så jag hann med en tidigare buss.
Grymt härligt!

Jag ska strax hjälpa min far med maten.
Han har så svårt att fixa den själv, haha.
Är det så hemma hos er också?
Resten av kvällen ska jag bara slappa framför serier och film.
Är alldeles för trött idag med för att träna.
Så jag ska försöka träna både lördag och söndag istället och börja träning på allvar nästa vecka.
Det kan ju vara bra med en mjukstart i början igen.

Jag har varit lite dålig med uppdateringen den här veckan men jag är så trött på kvällarna.
Jag är inte van att gå upp tidigt flera dagar i rad och sen att vara med massor av barn hela dagarna tar verkligen på mina krafter.
Jag ska i alla fall försöka blogga riktigt bra i helgen.
Med lite outfits och så där.
Det låter väl bra?

Förresten, vad ska ni göra i helgen?
Som sagt, ikväll ska jag bara ta det lugnt men imorgon ska jag ut på kvällen med ett gäng tjejer.
Kommer bli grymt roligt hoppas jag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela