thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Utmaning nummer 6 - Min dag

Publicerad 2010-11-28 22:04:54 i Allmänt.,

Hej!

Lite bättre uppdatering än igår trots att jag lovade att den skulle bli superbra idag.
Någon ny design har jag inte ens börjat med, haha.


Men nu till utmaningen.
Började med att jag vaknade vid elva och då gick jag upp och åt frukost.
Sen satte jag mig vid datorn och kollade det jag brukar göra.
Efter det städade jag mitt rum ordentligt och sen tog jag en dusch.
Sen har jag fixat naglar, köpt onödigt godis, kollat på Gossip Girl (nu är jag äntligen ikapp!) och Mr. and Mrs. Smith.
Så har min dag sett ut.

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-11-28 23:01:10

Var mr and mrs smith bra? Isf tänker jag ladda hem den :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela