thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Utmaning nummer 1 - Om mig.

Publicerad 2010-11-21 15:00:00 i Allmänt.,

Jag är född den 9 september 1991 i Gävle, men jag har bott i nästan hela mitt liv i en liten by 1,5 mil utanför Gävle som heter Ytterharnäs.
Jag gick hos dagmamma och sen på dagis på Ytterharnäs Förskola.
När jag var gammal nog att börja skolan var det ju naturligt att fortsätta gå ute i Ytterharnäs.
En liten men mysig skola.
När det var dags för högstadiet började jag på Solängen i Gävle men trivdes inte alls så efter ca 6 veckor bytte jag skola till Älvboda Friskola i Skutskär.
Rätt liten skola det med, men det trivdes jag med.
Sen när jag skulle börja gymnasiet blev det Natrubruksprogrammet med inriktning Djurvård på Slottegymnasiet i Ljusdal.

Jag har alltid gillat hästar, mest för att min storasyster började rida och då ville jag ju självklart också börja.
Sen gillar jag att läsa, för tillfället har jag snöat in mig på manga och då speciellt One Piece.
Jag gillar serier och film, umgås med mina kompisar.
Jag är ganska mycket som vilken ungdom som helst i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela