thewindblows

Med en kärlek för Asien!

They won't reach up til heaven.

Publicerad 2010-11-24 13:47:05 i Allmänt.,

Hej!

Tror att jag ska förfrysa för tillfället.
Det är hur kallt som helst i mitt rum!
Hur mycket jag än tar på mig och hur många filtar jag ligger under så fryser jag ändå.
Inte roligt alls.

Skönt med sovmorgon idag i alla fall.
Sov som en stock till tio.
Sen har jag bara slappat och inte gjort något alls typ.
Fyra börjar jag jobba så kan ta det lugnt några timmar till innan det är dags för att gå till jobbet.
Känns inte så lockande med all snö som vräker ner och all blåst.
Det känns som om det kommer vara iskallt när jag går och vi ska inte tala om hur kallt det kommer vara när jag går hem vid nio ikväll. USCH!
Vintern är som sagt inte min årstid alls.
Jag vill ju ha sommar året runt, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela