thewindblows

Med en kärlek för Asien!

They playing my song.

Publicerad 2010-11-21 13:28:03 i Allmänt.,

Hej!

Hemma efter en otroligt rolig kväll/natt i Ockelbo med gamla klasskompisarna.
Vi har skrattade så himla mycket, var länge sen jag gjorde det.
Vi åt i alla fall tacos först och sen förflyttade vi oss in i vardagsrummet för filmtittande.
Så tre filmer eller nått sånt så vi var vaken tills klockan var över tre.
Men vi hade så himla roligt!
Sånt här gör att jag saknar Ljusdal lite, men bara lite och det är människorna som gick där jag saknar inte själva Ljusdal.

Lite suddiga bilder men det var mörkt och jag var inte så noga, haha.




Kommentarer

Postat av: Eriiza

Publicerad 2010-11-21 14:01:28

Tack, det hoppas jag med, men svårt att gräva sig ur djupa gravar..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela