thewindblows

Med en kärlek för Asien!

There's a way out.

Publicerad 2010-11-03 20:35:07 i Allmänt.,

God kväll!

Har pillat ett bra tag med naglarna och är fortfarande inte klar.
För den delen orkar jag inte göra klart dom idag utan gör det lilla sista imorgon kväll.
Det hinner jag!
Jag har nyss kommit ut ur duschen och ska strax lägga mig i soffan och kika på Gossip Girl och äta glass och banan.
Tända lite ljus ska jag också, hur mysigt som helst ju!

Men mest av alla vill jag att det ska bli fredag så jag får sätta mig på tåget till Örebro och hälsa på Oanh.
Hon ska plugga där i tre år så vi kommer ses ännu mer sällan än vad vi gjorde när hon bodde här.
Jag ser verkligen fram emot den här helgen och hoppas den blir grymt rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela