thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Screamer.

Publicerad 2010-11-27 13:32:49 i Allmänt.,

Hej!

Den dåliga uppdateringen har sina orsaker faktiskt.
Hann inte blogga igår innan jag stack till praktiken, sen direkt efter det tog jag bussen till tåget för att åka till Globen Horse Show.
Var grymt roligt där i alla fall.
Jag var där med bästa vän Saga och hennes pojkvän Sonny.
Alltid lika skojj!

Mindre skoj var kylan och att det inte alltid ska gå som vi vill när vi åker tåg.
Men vi kom dit och hem.
Tåget kom in till Gävle halv tre inatt så snacka om att jag var halvt död då, haha.
Inte så konstigt med tanke på att jag hade varit vaken från sex på morgonen.
Så det var så otroligt skönt att sova ut idag.

Vid tre ska jag jobba också, till halv tio.
Så det kommer bli lite dålig uppdatering idag med men förhoppningsvis blir den bättre imorgon.
Hinner jag kommer det bilder från Globen innan jag går annars kanske ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela