thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Fingerprints.

Publicerad 2010-11-18 17:10:42 i Allmänt.,

Hej!

Jaha, då har man blivit utkastad då, haha.
Men idag köpte mor och far en lägenhet, en trea så jag får inte plats.
Men som sagt, jag vill ju flytta hemifrån jag med så det är bra.
Gäller bara att hitta en etta som inte kostar för mycket i rätt del av stan.
Finns ju några ställen jag inte kan bo på och det är ju där de flesta lägenheterna finns...
Suck, men det löser sig.
Är någon gång i februari som dom flyttar till sin lägenhet.

Vad ska man göra nu då?
Kanske ska ta och sy mina kuddar, skulle ju vara gjort för några veckor sen haha.
Men jag har inte orkat.
Fast ska det bli av så måste jag ju ta tag i det nån gång.
Jaa, så får det nog bli.
Resultatet kommer senare ikväll!

Bild från när jag väntade på bussen för någon dag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela