thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Utmaning nummer 9 - Min tro

Publicerad 2010-12-03 20:00:00 i Allmänt.,

Jag tror inte på Gud eller nått.
Utan jag tror på något.
Rätt svårt att förklara hur jag tänker egentligen.
Men jag tror inte att det sitter någon uppe bland molnen som har skapat hela denna värld och sedan styr oss osv.
Skulle det göra det skulle han/hon/den inte låta vissa saker vara så grymt.
Men däremot har jag svårt att tro helt på "Big bang" och evolutionen osv. också.
Det måste finnas något mer än det här.
Vi måste vara menade för något mer än att leva våra liv på denna lilla planet.
Men vad det är vi är menade för har jag ingen aning om.
Det kanske inte vi heller får reda på förens om många, många år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela