thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Be original.

Publicerad 2013-02-01 16:32:11 i Allmänt.,

Hej! :)

Jag ska strax krypa ner i sängen och sova. Ska bli så skönt att slippa att gå upp till skolan, så jag längtat efter helg. Idag är jag extra trött då jag har varit till en japansk high school och pratat lite engelska. Komma dit som blond utländsk, alla vänder sig om och stirrar och blir förvånade. Rätt roligt men samtidigt så konstigt. Det är något av det jag finner mest förvånande här, att alla blir så till sig när dom ser att du inte är japan, vilket syns tydligt speciellt om du är blond. Det är nog något jag aldrig kommer vänja mig vid. 
 
Låter denna bild och fina budskap avsluta den fredag. God natt!
 
 

Kommentarer

Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Publicerad 2013-02-04 21:29:49

Naaaw så himla söt bild! :)

SV: Tackar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela