thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Big.

Publicerad 2012-07-25 13:40:40 i K-drama.,

Hej! :)

Jag har äntligen fått se slutet på dramat Big som jag följt sen det började. Äntligen fick man veta hur det gick :D
 
 
 
Den 18-åriga Kang Kyung Joon's själ blir på något sätt fast i den 30-åriga doktorn Seo Yoon Jae efter en olycka. Kang Kyung Joon blir tvungen att leva tillsammans med Seo Yoon Jae's fästmö, Gil Da Ran, som även är Kang Kyung Joon's lärare.

Jag var fast efter ett avsnitt av det här dramat. Det har allt som jag önskar mig av ett drama. Nu för tiden tycker jag koreanerna lyckas väldigt bra att få mig nöjd. Dock gillar jag inte slutet alls, känns som om det kom lite för fort och att det hade behövts ett halvt avsnitt till för att få ett slut på allt. Men som jag sagt förut, jag är sällan ett fan av sluten på draman.
 
Trots slutet får det här dramat 5/5 av mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela