thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Oh yeah!

Publicerad 2012-02-12 02:57:40 i Allmänt.,

God morgon! :)

Här borta på andra sidan jorden är det morgon, och för en gångs skull är jag faktiskt pigg. Jag har tagit mig riktiga sovmorgonar både lördag och idag söndag. Så skönt! Vet inte hur länge sen det var jag faktiskt sov så här länge, och två dagar i sträck också.

Det har inte hänt så mycket den här veckan. Varit som vanligt. Plugg och umgås med vänner. Trots det har jag haft grymt roligt, behöver inte så mycket för att trivas och ha det bra.

Extra glad blir jag när jag vaknar upp till det här vädret. Nån som inte blir glad då?
 

Planerna för idag är inte många, jag behöver gå till affären och handla lite. Senare ska jag möta upp några vänner och vi ska gå till Fukuoka Tower och kolla. Skönt med en slapp söndag.

Hur är det där hemma i Sverige? Kallt och trist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela