thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Not even the sky is the limit.

Publicerad 2012-08-28 15:13:11 i Allmänt.,

Hej! :)

Jag är rätt trött nu och efter jag skrivit färdigt det här inlägget blir det till att sova.
Idag har jag haft en hel del för mig också.
Skola såklart och efter lite lunch fick jag testa på karate. Det är en lärare på skolan som är väldigt duktig i karate och det var bara för skojs skull som han hade en lektion. Det var betyligt svårare än vad det ser ut att vara, men det var roligt att få testa på.
 


Efter det var jag hem en sväng och väntade ut regnet, plockade och fixade med lite småsaker. När regnet äntligen slutade tog jag cykeln till ett köpcentrum och köpte Subway till middag och satt en två timmar och pluggade där. Jag pluggar betydligt bättre utanför min lägenhet. Sen var det bara hem igen och byta om till tränignskläderna och ut på en powerwalk / joggningstur. Jag hade tänkt mig en lite kortare, runt 35-40 min då jag var väldigt trött men när jag väl tog mig ut så var det så himla skönt så det blev en tur på lite mer än en timme vilket jag är mer än nöjd med.
 
Dessutom testade jag att gå på ett nytt ställe idag och det var underbart med lite omväxling. Ser väldigt mörkt ut på bilden men det var inte så farligt, faktiskt riktigt härligt.
Nu ska jag ta och stänga av datorn och krypa ner i sängen. Det är ju en dag imorgon också :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela