thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Going by the book.

Publicerad 2012-08-13 09:32:23 i K-film.,

Hej! :)

Ännu en koreansk film, Going by the book.
 
 
En serie av bankrån har fått allmänheten i panik och dom kräver att den nya polischefen ska gripa rånarna. För att lugna invånarna i staden bestämmer sig polischefen för att låta den naiva traffikpolisen Jung Do Man spela rånare.
 
Den här filmen övertygade mig inte riktigt. Jag hade hoppats på lite mer än vad man fick. Men trots det var det ett lagomt tidsfördriv att inte riktigt ha hela sin uppmärksamhet på. Kändes som om den var lite seg ibland och kanske inte tillräckligt allvarlig för den här typen av film. Men annars bra.
 
 

Kommentarer

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-08-14 17:52:29

Spanade in sidan du tipsade mig om, så i helgen blir det nog en hel del tid framför datorn och titta på en del serier ^_^ Har ju din underbara info som hjälp med till att hitta något som passar mig :D


Btw, mejlat dig igen ^_^
Tänkte bara påminna ifall du inte kollar mejlen så ofta :P

Svar: Den sidan är bäst. Finns hur mycket som helst :D Och bara fråga om du vill ha lite mer tips, jag har ju hunnit se en hel del ;)
Jag har sett det, bara lite seg på att svara ;)
Anna Gavlén

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela