thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Attack on the pin-up boys

Publicerad 2011-10-27 17:51:51 i K-drama.,

Konnichiwa! :)

När jag får brist på saker att kolla på brukar jag alltid kolla på något som jag inte har några förväntningar på alls.
Det gjorde jag idag.
Attack on the pun-up boys.
En otroligt töntig film men anledningen till att jag tittade på den var för att hela Super Junior är med.



En ovanlig attack (avföring kastat i ansiktet) på en skolas "flower boy", snyggaste killen i skolan, den 14 februari var det som startade allt. Efter det vart två andra populära killar attackerade den 14 mars och den 14 april. Ryktet säger att nästa offer kommer bli någon på Neulparan High School. Den duktiga eleven Kibum bestämmer sig för att utreda attackerna och bloggar om allt. Vem kommer bli det fjärde offret? Siwon, högsta elev i elevrådet? Heechul, i dansklubb? Eller Kangin, kaptenen i judoteamet?

Det här är bara så otroligt dåligt egentligen! Men jag gillar Super Junior så 1h20min känns inte som så mycket tid att lägga ner på att kolla. Faktiskt skrattade jag rätt mycket men det var för det mesta för att det var så otroligt tönigt. Inget man ska titta på om man inte är Super Junior fan som jag.

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2011-10-27 20:07:45

Skit snygg med det rosa i håret. Vill själv också lägga i lite rosa. har du färgat eller är det clips ?



Var med & tävla om en hemlig goodiebag till ett värde utav 500 kronor. Klicka bara på länken nedanför ;

http://sexyfreak.blogg.se/2011/october/tavling.html#comment

Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Publicerad 2011-10-27 21:06:30

SV: rosa kanske? :D

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-10-28 08:20:34

Sv; Hihi I love it ^^ Jomen absoluuut, kanske nästa helg? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela