thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Mer än ögat ser.

Publicerad 2011-05-28 14:49:43 i Böcker.,

Mer än ögat ser av Melissa Marr.

På baksidan av boken står det:

Aislinn har alltid önskat att hon var som alla andra.
Att hon slapp se den osynliga världen befolkad av älvor, både vackra och grymma.
Men det blir svårare och svårare för henne att hålla sig undan och mot sin vilja dras hon in i deras skrämmande, kalla värld.
Nu uppvaktas hon av två män:
Den undersköne alvkungen, Keenan, som vill se henne som sin brud och Seth, en vanlig kille som alltid accepterat henne som hon är.
Keenan är svår att stå emot och Aislinn tvekar inför Seth, deras vänskap betyder så mycket.
Aislinn såtr inför sitt livs svåraste val:
Om hon väljer den vackre Keenan förlorar hon inte bara sin dödlighet, hon förlorar också den hon egentligen älskar...

Vad tycker då jag?
Jag tyckte den var lite seg i början men jag gav den en chans och det ångrade jag verkligen inte.
Helt underbar och inte som de flesta andra böcker som handlar om övernaturligt och kärlek.
Den var liksom speciell.
Istället för vampyrer och liknande handlade det om älvor.
Det är inte alltför ofta som man läser en bok om det.
Men som sagt, hur bra som helst.
Strax ska jag börja med del två i serien.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela