thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Count on me

Publicerad 2011-06-17 17:42:14 i Allmänt.,

Hej! :)

Har varit ute hos hästarna på förmiddagen idag.
Blev en lite kortare ridtur än vanligt eftersom lilla Stubbur har varit lite halt och svullen i ett ben och måste ta det rätt lugnt ett tag till.
Var i alla fall superhärligt att äntligen komma ut igen.
Var ett bra tag sen jag hade tid.

Stubbur! :)


Kungen! :)


Nu på eftermiddagen har jag varit på stan med mamma och fixat lite.
Bland annat har jag fixat småkort som jag måste ha för att kunna skicka in min visumansökan för Japan.

Nu har jag lite att göra här hemma innan en kväll i soffan väntar.

Kommentarer

Postat av: Emelie Häst-Foto

Publicerad 2011-06-17 17:47:11

fin häst =) fin blogg.



lust att följas via bloglovin?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela