thewindblows

Med en kärlek för Asien!

One Piece, igen.

Publicerad 2011-02-27 10:38:48 i Manga/Anime.,

Konnichiwa!

Det är väl ingen som undgått att jag verkligen älskar One Piece.
Jag är snart ikapp så då blir det att vänta två-tre månader mellan varje bok, hur ska det gå?
Jag kommer få abstinens!
Just nu är jag på bok 47 och sen har jag bara bok 48 men som tur är så har jag beställt hem bok 49-54 så det blir att vänta några dagar på det.

Vilken är eran absoluta favorit manga/anime?


Usopp, Zoro, Ruffy, Sanji, Nami, Franky, Choppa och Robin.
Bildkälla.

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2011-03-06 13:04:13

Jag gillar också one piece ^^ och andra anime/manga också och allt som har och göra med Japan ^^

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-06 07:52:11

One piece är otroligt bra, du har bra smak ;)

Min absoluta favoritmanga är Death Note (hehe) och det kommer nog vara det ett tag ^^

Fin Blogg :)

Postat av: Dekadent

Publicerad 2011-05-22 00:52:18

Läser du inte på internet? På internet finns det ute över 600 kapitel! Jag började själv med att läsa böckerna på svenska men efter att ha läst ut alla böckerna så stod jag inte ut med väntan och började läsa online, mycket bra!



En anime som jag nyligen började titta på och skulle vilja rekommendera (om du nu inte redan sett den) är Fairy Tail. Tills jag såg Fairy Tail så tyckte jag att One Piece var den bästa mangan/animen men det ändrades så fort jag började kolla på Fairy Tail.

Ao No Exoricsten samt Death Note är också väldigt bra!

Postat av: anonym

Publicerad 2011-09-17 15:39:52

Jag har nyligen fastnat för manga och anime, och one piece är en av mina favoriter! Och ditt inlägg om skip beat, tack för det! Nu har fastnat för den också! Alltså, tack för att du skrev det :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela