thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Fem bästa i Stråhattsklanen.

Publicerad 2011-02-20 11:00:00 i Manga/Anime.,

Konnichiwa! :)

Jag känner att det här förmodligen kommer bli en One Piece-dag och vad passar då inte bättre med det som tema på bloggen också?

Jag börjar med en lista på min fem favoriter från Strpåhattsklanen, den som man får följa genom alla böcker.

#5 TonyTony Choppa.

En ren som kan prata och är läkare, hur bra är inte det?

#4 Sanji.

Han flörtar med i princip varje tjej han ser och är grymt oförskämd mot killar. Han är bra!

#3 Usopp.

En feg stackare som inte riktigt passar inte ibland, men jag gillar honom ändå.

#2 Lolonoa Zoro

Han går jämt vilse men han vet hur man hanterar svärd. Bara så cool!

#1 Ruffy D. Monkey

Ruffy är huvudpersonen, så självklart gillar jag honom bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela