thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Jag står inte ut!

Publicerad 2011-04-12 19:01:21 i Allmänt.,

Moshi moshi! :)

Jag har så ont i tanden så det är sjukt.
Så nu har jag varit hos tandläkarn både i fredags, lördags och idag.
För tandvärk måste väl vara det värsta som finns?!
Men det verkar som om det är på väg att gå över nu.
Ska rotfylla den i juni när det läkt ordentligt.

Var i alla fall först hos tandläkarn imorse, sen jobba jag till 16.30.
Har varit hemma ett tag nu och lagat lite mat och diskat och så.
Nu tänkte jag kolla lite i körkortsböckerna, är ju dags att börja plugga in teorin nu.

Jag är så nöjd över att jag har lärt mig mitt första kanji utantill så jag var tvungen att skriva upp det på min tavla, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela