thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Utmaning nummer 7 - Min bästa vän

Publicerad 2010-11-29 17:56:42 i Allmänt.,

Hej!

Dags för utmaning nummer 7.

Min bästa vän heter Saga Stigenberg.
Hon är lika gammal som mig och vi har väl varit kompisar sen vi gick i åttan men det var inte förens några år senare som vi insåg hur bra vi kom överens.
Vi har alltid lika roligt ihop även om vi bara sitter framför varsin dator och spelat sims eller gör något helt meningslöst.
Saga är den person (förutom familj) som jag verkligen inte skulle klara mig utan.
Hon finns där för mig alltid och jag finns för henne alltid.
JAG ÄLSKAR MIN BÄSTA VÄN SAGA STIGENBERG!

Otroligt gammal bild på mig och Saga. Från den 16 januari 2009 när vi var på Uppcon:09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela