thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Nostalgi.

Publicerad 2010-11-22 18:30:00 i ,

God kväll!

När jag gick till och från bussen idag lyssnade jag på Good Charlotte i min telefon.
Det är verkligen det band som jag har lyssnat på längst av alla jag lyssnar på nu.
Jag började lyssna på dom redan i sexan, alltså när jag fortfarande gick på Ytterharnäs Skola.
Det är ju även där jag har min praktik nu.
Så det kom verkligen tillbaka minnen från när jag lyssnade på dom för första gången och alla gånger efter det med mina kompisar.
Jag saknar nästan den tiden lite grann.

I vilket fall som helst så har Good Charlotte släppt ett nytt album nu i höst som heter Cardiology.
Sitter och lyssnar på det nu och tänkte dela med mig av mina favoriter från just det albumet.

Like it's her birthday



1979


Standing Ovation




Bildkälla.



Bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela