thewindblows

Med en kärlek för Asien!

I'll be coming home next year.

Publicerad 2010-12-03 18:32:56 i Allmänt.,

Hej!

Lite dålig uppdatering de senaste dagarna.
Men jag har inte varit så himla pigg faktiskt.
Fast nu är det helg och jag ska vila upp mig och skriva mycket.

Idag var sista dagen på min praktik på Ytterharnäs Förskola så jag har släppat hem alla mina varma kläder jag har haft där.
Lite sorgligt faktiskt, har trivts hur bra som helst.
Blev glatt överraskad också.
Fröknarna säger att vi ska ha samling och då får jag present.
Ett presentkort på Glitter på 200 kr för att dom har tyckt att det varit så bra att ha mig där i hela tio veckor.


Två kassar kläder och en present.

Presentkort.

Ett gulligt kort jag fick.

Nu ska jag ta det lite lugnt resten av kvällen.
Kika på lite serier och äta godis låter superbra tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela