thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Never ending world.

Publicerad 2013-05-14 11:50:24 i Allmänt.,

Hej! :)

Tisdag idag, dagarna går fort nuförtiden tycker jag. Känns som om jag inte riktigt hinner och så har en till vecka bara sprungit förbi. 
 
Idag har jag varit i skolan till ett. En av de tråkigaste och segaste dagarna på länge. Sedan köpte jag och Lili lite lunch på affären och gick och la oss i parken i några timmar. Har varit helt underbart väder idag. 26grader, sol och klarblå himmel, så härligt! Jag lyckades få lite färg också, snart så behöver jag kanske inte känna mig så blek när jag visar mig i shorts. Haha. 
 
Har precis gjort lite läxa och nu ska jag spendera resten av min kväll framför datorn och kika på Fairy Tale, bara 18 avsnitt av 172 kvar nu. Tagit sin lilla tid, men så värt det. Superbra anime!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela