thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Ger det ett nytt försök :)

Publicerad 2013-07-17 07:49:47 i Allmänt.,

Hej hej! 

Jag är grymt sugen på att börja blogga igen efter en period med noll motivation alls. Så jag tänker ge det en ny chans nu så får vi se hur länge det håller i sig. 
 
Vad har hänt sedan sist då?
Faktiskt inte så mycket. Regnperioden här är slut nu så det är bara varma och fina dagar (över 30 grader varje dag) just nu och mitt huvud har tagit sommarlov. Som tur är har jag bara lektioner imorgon, på fredag är den en tal-tävling och få sommarläxa. Sedan är det sommarlov!! Det kommer spenderas hemma i Sverige, åker tidigt lördag morgon dit. Hoppas på att jag får med mig lite av det fina vädret, annars kommer jag frysa tror jag. Haha. 
 
Nu ska jag nog ta och läsa lite manga innan jag ska försöka att göra ett litet försök till att börja packa, måste tänka noga när jag blir borta i fyra veckor. Vill inte stressa :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela