thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Min fredag.

Publicerad 2013-04-13 08:33:56 i Allmänt.,

Hej! :)

Att det ska vara så svårt att komma ihåg att skriva lite här också. Jag förstår inte, haha.
 
Igår hade jag iaf fullt upp. Först skola i några timmar, samma som vanligt. Fast det är rätt roligt att träffa alla igen och se vilka lärare och så vi får. Än så länge är jag rätt nöjd med dom jag vet. 
 
Sedan blev det en sväng till Genki JACS, Helen gjorde sitt tal och typ nu sitter hon nog på planet hem till London. Så tråkigt när alla åker, men har man tur hinner dom komma tillbaka igen. 
 
Vid sex började en match i baseball. Självklart förlorade dom ju, det gör dom alltid när jag var där. Men jag hade otroligt roligt där med dom bästa, Lili och Julie. Men när jag väl kom hem vid elva-tiden så var jag så trött så det inte tog mig lång stund innan jag somnade här framför datorn, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela