thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Söndag, måndag, tisdag, onsdag.

Publicerad 2012-09-18 15:07:25 i Allmänt.,

Hej! :)

Av någon anledning fick jag massor av saker att göra igår så jag hann inte skriva något mer, likadant idag. Fullt upp hela tiden men har en hel del pluggning att ta igen som jag missat de senaste två veckorna. Tänker iaf börja med att berätta om vad jag gjorde med mina föräldrar de första dagarna de var här så kommer resten senare.
 
Söndag.
Dom kom runt nio-tiden på kvällen med tåg från Osaka och var därför rätt trötta efter ett helt dygns resande. Så då blev det bara till hotellet för dom och sova lite.
 
Måndag.
Mor och far lyckades ta tunnelbanan och sedan leta sig till min skola så där stod dom och väntade när jag slutade skolan för dagen. Jag visade dom runt skolan och sen gick vi och åt lite lunch innan vi promenerade hem till min lägenhet och var här en stund. Sedan tog vi tunnelbanan tillbaka till Tenjin och åt lite middag och fikade lite innan det var dags att bege sig hemåt och sova lite.
 
Tisdag.
Då var det dags att visa dom runt i Canal City. Ett av de stora köpcentrum som finns i Fukuoka. Det blev lite shopping och lite fika innan vi återigen promenerade tillbaka till Tenjin för middag och fika igen. Rätt lugnt dag.
 
Onsdag.
Vi började med att ta en sväng förbi min gamla skola och säga hej till mina gamla lärare. Sen fortsatte vi till Ohori Park och Maizuru Park. Kollade på Fukuoka slottsruiner och blev överraskade av regnet så vi tog skydd under både träd och paraply och väntade ut det. Sedan promenerade vi till närmsta Starbucks för lite fika. Efteråt blev det promenad tillbaka till Tenjin och lite mat.
 



Det får bli allt för idag så fortsätter jag imorgon. God natt!
 

Kommentarer

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-09-20 20:30:01

Fan vad kul att se att du är tillbaka igen! :D Nu har jag äntligen något att läsa ^^ tittar ju in här varje dag :P

Svar: Haha, åtminstonde försöker jag! :)
Anna Gavlén

Postat av: madabouttea.se

Publicerad 2012-09-22 14:17:40

Jättekul verkligen! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela