thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Take a risk, make a change.

Publicerad 2012-10-02 13:54:30 i Allmänt.,

God kväll! :)
 
Jag har väl egentligen inte sådär supermycket att säga förutom att tala om att jag lever trots smärta i knäna som inte riktigt vill ge sig. Efter två dagar med knägrejs börjar jag ledsna, det är inte roligt längre. Men det går nog åt rätt håll och snart är det nog bra igen. Ett tag iaf...
 
Jag ska strax gå och krypa ner i sängen, trots att klockan bara är nio här. Men jag vill hinna läsa lite innan jag slocknar av trötthet, som det varit de senaste kvällarna. Att återigen ha skola tar ju mer på krafterna än vad man tror. Men snart är det som det ska.
 
Jag har sagt det förut, jag kommer nog aldrig tröttna på det här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela