thewindblows

Med en kärlek för Asien!

Stand up!!

Publicerad 2012-11-03 14:53:14 i J-drama.,

Hej! :)

Jag har just avslutat ett av de roligaste japanska draman jag någonsin sett. Jag tror jag skrattade rakt ut typ hela tiden. Så himla bra! Stand up!! heter det.
 
Dessa fyra killar, Ninomiya Kazunari, Yamashita Tomohisa, Narimiya Hiroki och Oguri Shun, är bara för söta! Haha.
Fyra killar inser att dom är de enda oskulderna kvar på skolan. Under sommarlovet kommer en tjej som de kände som barn tillbaka. Trots att dom alla fyra hade en lite crush på henne inser de att hon inte är den "prinsessan" hon var som barn. Det blir en sommar fylld av kärlek, vänskap, föräldrar som stör.

Innan jag började titta var jag faktiskt lite tveksam till om jag skulle tycka om det här men efter som tre av mina favoritskådespelare är med var jag ju bara tvungen att ge det en chans. Och jag lovar, besviken blev jag inte! Alla fyra killar spelar sina roller bra och deras vänskap är bara så himla underbar. Trots att det är väldigt mycket sex och så med så är det lite det som är charmen. Dessa fyra killar försöker hitta kärlek (eller bara någon att göra det med..) men det är på ett väldigt komiskt sätt. Jag säger bara, vill du titta på något roligt men trots allt med lite djup är det här något du borde se. Så bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela